onsdag 13 mars 2013

KAFFET
är nu mitt största problem. Får jag inte kaffe får jag huvudvärk. Jag minns en gång när vi hade träff med guldsmedsskolan och jag inte fått kaffe. Jag höll på att omkomma. Lite så ser det ut att gå nu. En liten kopp kaffe i stället för tre muggar. 
Ja ja...

FODMAP
människan var sista utgiften i min "magkedja". I dag fyllde jag i sjukförsäkringen per nät. Mitt enda lilla tvivel är dietisten.

TILL FRISSAN
kl 15. Först till min kära tébutik i hörnet av Annegatan och Nylandsgatan.

Jag behöver ju mera té nu när jag inte får dricka kaffe   : (

Och sen till min frissa Inka. Massor att tala om. Också hon anser sig vara IBS människa.
Snart blir jag fin!

JAG VAR FÄRDIG
strax efter 17. Hem via Yves och Stockmann. Det blev färdiggrillade hönsbröst. Som gryta liksom och ris.  

Här min vackra frisyr.


SLUTLIGEN
en gullig sak. Sjukt rolig reklam.

Adjö!



2 kommentarer:

  1. jamen kaffe är ju en drog... drogmissbrukare tror ju också att dom omkommer om dom inte får sin vanliga dos, men håller dom åt och låter mardrömmarna, svettet rinna, magsmärtorna och ångesten ta över så huxflux så har dom ju kommit över sin addiktion. Så samma är det ju med ditt kaffe, ju nästan ;) gå ut på en prome då huvudvärken kommer...

    SvaraRadera
  2. Men tänk om 4-6 veckor med bara en minikopp på morgonen gör att jag int mera vill ha kaffe. Det sku ju vara hemskt : (

    SvaraRadera