torsdag 7 mars 2013

IDAG I VERKSTAN
bara några timmar. Jag hade planerat ett hänge som gåva åt min största kund lite före jul. Alla delar har legat framme ände sen dess och nu tyckte jag att jag skulle göra något av dem. Jag tyckte ju att det sku bli ett så fint hänge, men hur jag hade tänkt göra det blev nu lite oklart.

Ha ha ha! Det här blev ett skrotsmycke.  På riktigt. Det går inte att använda. Jag måst planera på nytt.


YOGAN
i dag var helt ok. Jag visa min brända hand åt Monica och hon sa: Vad är det där för färg? Nå ingen färg, sa jag. Jag har bränt mig. Och så berätta jag om Melittan. Hur som helst har det läkts snabbt. Redan lördag kväll var det inte mera sjukt fast där var stora brännblåsor och röd hud. Tisdag morgon hade alla blåsor torkat och i dag är det konstig brun färg -  huden har liksom torkat. Däremot är tån ännu sjuk  :(

Men jag stod på huvudet idag. Riktigt duktigt och länge. Det här var nu då liksom old school. Jag ville inte ha en dum vägg. Jag ville ha Monica. 

PÅ VÄGEN HEM
köpte jag en appelsin, två bananer och färsk ingefära.
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar