söndag 17 mars 2013

MIN MAN SATT PÅ BALKONGEN
jag gjorde saker och sen titta vi på Donner i Berlin och sen gick vi ut. För att ha ett konkret mål gick vi till Lidl.

Ursprungligen skulle vi ha bara bananer och choko, men vi kom natutvis ut med en kasse full. 

Promenaden tillbaka gav många bilder. Först Mässhallens parkeringshalls tak.

Jag gick upp på taket och fota luft/vädrings konstruktionerna.

Här parkeringshallen fotad från vårt fönster.

Vi kom till en liten tunnel som går under bilvägen. Se så konstig snö!!

Det här skall vi minnas lite senare i vår   : )

Jag gick upp till övre balkongen för att fota parkeringshallen. T sa "du ser rolig ut", och så ville han fota mig.

Jag skulle kolla Mark Knopflers konsert, men där fanns dåligt med platser kvar. T krydda fisken och snart hade vi "trad" söndagpasta.

Det var inte trad, för jag hade i misstag köpt nudlar. D.v.s pastan var gjord av råris och wakamealg. Ändå tyckte Monsieur att det var helt gott, att man kan ju kolla också en annan gång.
Nyberg, en chokobit och sista vinskvätten.


SLUTLIGEN
skulle bli nånting annnat som jag nu har glömt, så här i stället

fina björklöv som kommit på minde än en vecka   : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar