onsdag 7 september 2011

EN HELT TREVLIG DAG

som börja med att jag knöt diverse snören på diverse smycken och konstatera att jag ännu måst ta en bild av ett visst löv. Sen ringde jag Rasmussen. En kund har beställt ett stelt armband och jag ville kolla huruvida dom har fyrkantig silverstång 4x4mm och jovisst hade dom. Så min dag fortsatte med att jag tog mig till Rasmussen.

Dom flesta säljer skrotguld här. Jag köper silver  : )

ATT NÅNTING BÖRJAR SPÖKA
är kanske bara Caros och mitt uttryck. Det betyder att man sett nånting i en affär, blir förtjust och kan sen inte glömma grejen. Så gick det med mina glasögon. Jag gick tillabk till optikern på Skillnadsgatan och prova brillorna på nytt. Men tyvärr. Dom är nog för stora  : (

DEN BESTÄLLDA BOKEN
från Akademen hade jag fått meddelande om så jag avhämta den (har nånting att göra med Salminens familj...) Stack mig till Yves i Forum oc hälsa samtidigt på Anni.

ARON-BARNVAKT
blev hemma hos Salminens för det såg så regnigt ut.

 Aron med Pluto-hund i vardagsrummet.

 Aron i sitt eget rum.

 Balkong-detalj hos Caro.

Och när vi satt och åt hemme vid  eget matbord såg jag för första gången  genom fönstret: 
ösregn, fotisspelare och STRÅLKASTARE. Fint!

I morgon kattavhämtning.

2 kommentarer:

  1. Och jag tror att om man riktigt tänker efter är dom flesta dagarna ofta roliga : )

    SvaraRadera