lördag 27 februari 2016

Monsieur

skulle gå ner efter Pandas kasse. Hon satt i sin vagn och åt bröd. Men när dom kom till dagisen var där en lapp där det stod "sjuk mage",  så Caro hämta Panda hit i stället. Jag koka då kaffe och man fick jugurt och Panda fick plocktallrik och mofa drack kaffe och sen var dom på datorn och jag satt i köket och sen koka jag gröt åt Panda.

Här äter hon.

Sen gick mofa ut med henne. Dom var väl ute en timme. Småningom dök mamma upp. Hon hade hämtat vantar åt Panda. Nu hade hon mina som Caro hade lagat åt mej med en stjärna på. Sen dammsög jag och sen var jag i duschen och tvätta håret sen laga jag mat.

Den blev god! Hönsstroganoff med ris och sallad. Panda skulle sen se på mammas dator och jag kom ihåg att Kalle hade bakom sin bild på mitt visitkort skrivit Bredvarpet och salasana: miiu 2009. Det gick utmärkt! Men hon somna sen i soffan. Jag bädda sen åt henne...

Vi såg sen på Skavlan och efter det på Bo Kaspers som jag nu såg lite på.

1 kommentar: