måndag 1 februari 2016

Igen en gång

steg jag upp klockan sju. Var i duschen och fick frukost. Läste Husis. Var i kontakt med Caro. Aron är sjuk, men han var ändå hos Iris. Hon var väl också sjuk. I morgon kommer han säkert hit. 

Monsieur förde en bok till bibban. Jag kontakta Helen.  Satt sen make up och tog bussen till stan. Monsieur sku komma efter en timme. Jag köpte ett kort och bröd och frimärken och busskort och sen gick jag till Kinopalats och där träffa jag Monsieur för vi skulle gå och se på 45 years.



Den var riktigt bra, men övre affischen är bättre. Konstigt bara att den är mindre...

Vi for hem. Jag laga mat. Sen såg vi på Simma lugnt Larry! 

Och här då några smycken. 

 Det här är då halssmyckena åt Tilda och Emma.

 Och här örhängena som jag gjorde åt Johanna.


Och guldhänget som Harri Syrjänen gjorde.

Godnatt!

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar