fredag 19 februari 2016

Riktigt roligt

på torsdagen. Steg opp och gick i duschen och sen kom Monsieur ner och så fick man kaffe och gröt och bröd. Skrev dagbok och läste Husis några timmar och for sen iväg till Yogan. Via Tiger och köpte ett par block.

Och där nere i Arbis träffa jag Janina och hennes hund och hennnes pojkvän och Kia. Dom sku gå och lyssna på nånting och jag sku gå och yoga. Helt roligt. 

Sen gick jag och yoga och sen efter en timme och femton minuter kom jag sen ut igen och såg Kia, Janina och en Anne utanför Manala. Hunden var inte mera med. Dom berätta allt möjligt. Också vad dom hade lyssnat på. Men jag förstod inte vad boken hette.

Vi gick till spårvagnshållplatsen och dom tog tian och jag vänta på fyran. Gick via Stockmann och köpte ost som  kosta nio euro kg och ett bröd som också var gott och kosta väl tre och nånting.

For hem med bussen och gick i duschen och såg på Stefan och Staffan i efter nio. Sen koka jag ärtsoppa och såg på ett program som var sjukt bra. Den hette Facebookistan. Nå, den sluta nu ren elva.

Sen i säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar