söndag 14 februari 2016

Monsieur

väckte mig klockan nio. Det blev kaffe och gott ägg och bröd. Skrev dagbok. Läste Husis. Sen var jag i kontakt med Caro. Dom hade varit och se när Aron spela ishockey. Hon sa att dom sku komma till oss efter simningen för då sku dom gå på båtmässan. 

Jag gick i duschen och sen till Siwan. Köpte det ena och det andra. Sen kom dom från simningen och båda barnen var glada. Jag hade gjort god plocktalrik åt dem. Dessutom kokat ägg, men mamma sa att dom hade också fått ägg på morgonen.

Först var dom på datorn, sen lekte vi med ponnin, sen kom Panda med och skura dom bruna sakerna från diskbordet. Det gick riktigt bra, men tyvärr glömde jag att fota.

Aron fick Amandas bröd och sen ett till och sen en banan. Panda fick två flaskor kakao och sen maito.

Snart kom mamma och pappa efter dem. Jag gav åt Caro lite saker som jag hittat här i min mammas lådor. En bild av Caro när hela dagisen hade röstat på Lucia.  Sen en Frida och Carolina bild som båda hade skickat till Husis. Dom var 6 år. Och sen väl då någå annat. Vi sa adjö! Vinka från fönstret.

Sen blev det god pasta med resten av hönssåsen från i går. Vittvin och röttvin. Gott!

Sen såg vi på en film som hette Harjunpää ja pahan pappi. I princip ok.

Nu godnatt!   

2 kommentarer:

  1. Man börjar sakna dina bilder, du skall komma ihåg att fota mer... ta äns med din kö om du inte har din kamera med :)

    SvaraRadera
  2. Jeps!
    Här kommer faktiskt en bild som jag fota i dag
    : )

    SvaraRadera