tisdag 2 februari 2016

Aron

dök upp lite efter elva. Före det hade jag varit i duschen och lagat kaffe och jugurt och bröd m.m. Sen gick jag till Siwan och köpte allt möjligt och en glass åt Aron. Mofa åt i köket och såg när Aron kom och mofa gick ner efter honom. Han fick plocktallrik och kakao.

Mofa var med honom vid datorn och sen sku han laga laxsoppa och då gick jag dit med honom. Han fick sin glass och sen strax efter två kom Sande efter honom.

Jag skrev ett fint kort åt Anni och förde det tillpostlådan och sen skrev jag dagbok och Monsieur gick väl till Arbis och jag gick igenom andra lådan i min sekretär. En enorm hög med en massa papper som jag kasta bort. Där var också fina stenar som jag skall ta till min verkstad.

Sen fick jag jätte god laxsoppa. Undrar vad jag läste. Sen kom Monsieur hem från Arbis. Jag avsluta nånting i köket och sen kom Monsieur dit för han ville också ha laxsoppa.

Snart kommer True Detective. Två timmar.
Den skall jag se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar