onsdag 17 februari 2016

BLACK STAR


köpte jag på måndagen. Den är sjukt bra. Jag har hört dom båda styckena två gånger och nu då lite mera stycken.

Men jag steg upp kl 07 och mitt gröna te var nu så där... Tvätta håret, var i duschen och gick ner. Koka kaffe, jugurt och bröd. När Muistojen hade börjat kom Monsieur ner.

Skrev dagbok, läste Husis satt i köket... Sen föreslog Monsieur att vi skulle gå ut. Jag bädda sängen och satt make up och sen gick vi. Jag tog mina stavar.

Det gick riktigt bra. Runt koloniträdgården och Gumtäkts siminrättning och sen till Alepa och hem.

Här börja jag med att reda upp alla bestick och "silver" saker. Här ett par bilder.

 "Silver" saker.

  Och lustiga saker som jag tänker föra till Emmaus.

Sen fick vi jätte god mat! Kokad potis och sallad och olja och kryddad gräddfil och en sjukt god lax! Den var grillad. Vi åt den kall. Man fick vittvin och vi lyssna på Black Star.



God mat!


Det var det! Nu skall jag se på Ville!

Godnatt!

1 kommentar:

  1. är dom där besticken, skedarna liskom normal storlek eller mini?
    Amanada sku "behöva" till sitt kök, lekbestik.

    SvaraRadera