lördag 27 februari 2016

Jag stavgick

till Gilla i dag. Jag var där klockan två. Jag fick skumppa och Marianne-karkkir och allt möjligt. Sen kontakta vi Baba och efter det Stina. Vi skall träffas nionde mars för då fyller Gilla 70 år. Först fundera vi på Pastor, men vi beslöt oss för Skiffer i stället. Också den finns på Skillnadsgatan. Vi träffas utanför Svenska Teatern.

 Här en söt Gilla.

Och här jag.

Jag låna en bok av henne och fick en påse med Marianne-karkkir i min ryggsäck. Jag stavgick sen hem tillbaka. Monsieur hade lagat laxsoppa. Vi skrev lista och for till Musta. Hade en lång lista. Sjutiden var vi väl hemma. Jag packa upp och sen fick man laxsoppa och jag läste KP och sen kom efter nio och där var Ann Wahlroos som jag hade jobbat med och sen kom en film klockan tio om Donald Trump, men jag somna väl på slutet... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar