lördag 6 februari 2016

Grönt te´

och gick i duschen. Aron dök upp 8.30. Han fick plocktallrik. Monsieur och jag fick kaffe och jugurt och bröd. Aron verka helt glad. Snart kom Sande efter Aron. Då var väl klockan typ någå tolv och Monsieur skulle och träffa kaverir på KOM och han gav en Time åt Sande och sen satt jag kläder på Aron och dom gav sig av men såg dem varken från köks- eller vardagsrumsfönstret.

 Här en fin bild från vardagsrumsfönstret.

Jag bytte lakan och löste korsord och sen fick jag frukt och maito och Monsieur ringde att han skulle gå och se på en James Bond-film. Satt  make up, satt på mig mina yogakläder och for till yogan. Jag gjorde allt i egen takt och sen sa Monica att jag sku hälsa Caro och barnen. Det var ju snällt!

Hem via Stockmann och i duschen och sen fick man laxsoppa och sen såg vi på en film som hette Tigrero: A film that was never made. Den gjordes av Samuel Fuller och Jim Jarmusch. Pia Tikka assisterade Fuller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar