fredag 12 februari 2016

Yoga

i dag, men före det frukost.

Sen börja jag igen med min mammas saker. Dom fanns uppe i ett skåp. Jag hitta mina folkskolebetyg, bilder som Caro och Frida hade ritat. Dom var 6 år då. Och roliga saker åt Monsieur och roliga saker åt mej. Dessutom fanns där bilder som min brors barn hade ritat och foton som min mamma hade fått från Sverige. Huh huh! Men ändå blev en hel gul låda ännu ogenomgången..

Jag fick banan och päron och maito och satt make up och sen for jag till yogan. Jag fråga Monica varflör inte hennes pojkvän var där och hon sa att han först blev ekonom från hanken och nu studerar juridik. Heh!

Jag kom hem och köpte en jugurt från Siwan och gick i dushen och fick god ärtsoppa och läste KP.

Vad månne hände sen. Undrar. Jag la mej väl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar