torsdag 11 februari 2016

God frukost

i dag. Kaffe, jugurt och bröd. Monsieur förde glas och metall till roskis och kom sen tillbaka och också han fick kaffe. 

Sen kolla jag den tredje lådan i min sekretär. Där fanns min mammas och pappas begravninsmappar och sen en massa annat roligt. När jag gick i lekskolan, när jag gick i folkskolan. Ett fint foto. Sen gick jag i Flicklyceet och var femton och sku konfirmeras...  Monsieur läste två brev och jag kasta bort allt möjligt. Satt sen lite saker tillbaka i lådan.

Sen gick jag till Siwan. Det öste ner! Kom hem och börja med maten. God frittata med hönsbröst, brysselkål och broccoli och två lökar. Och gott rödvin.

Sen kom Ville som for längs Volga och sen kom en film efter det som hette Svindlande höjder. En annan version av Emily Brontë. Liksom gammal och där fanns också en negerpojke...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar