lördag 13 februari 2016

Jag

steg upp klockan nio. Monsieur hade redan börjat med kaffet. Men jag fortsatte. Det blev ägg. Kaffe och bröd. Monsiuer hade varit i duschen. Jag åt ägg och bröd och kaffe och gick sen i soffan och fortsatte att läsa Husis. Hur länge som helst...

Sen kolla jag en massa foton i den gula lådan. Massor av min mamma och min pappa och min morfar...  Dessutom fanns där en filmrulle med bilar från Kottby    :  )

Jag börja skura mitt badrum. Också golvet. Sen i duschen och sen kom Monsieur hem. Han hade varit på bibban. Han lyssna på Stefan coh Staffan och jag gick till roskisen och förde en massa saker och sen kom jag tillbaka. Tog en lur. Vakna klockan sex och då kom där nyheter och sen pikku hiljaa efter det vakna Monsieur och sen gick jag till köket för att laga hönan i sås och sen blev det mat med 14% rödvin. Sjukt god mat! Nu bloggar jag.

Adjö! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar