onsdag 24 februari 2016

Caro

beslöt att hämta Amanda i dag. Men det blev ändå lite mera dusch och frukost och sånt.  Jag steg upp ren 07. Monsieur kom ner och vi åt vår goda mat. 

Sen sa Monsieur att han skulle ta en promenad och då beslöt jag att jag också skulle göra det. Det blev verkligen en lång stavpromenad. Runt Kottby och sen ner under gatan till andra sidan och sen till Alepa och sen hem. En tant hade ringt och det blev nog massor med grejer att återkomma till...

Hemma fick Monsieur en glass och en rund bulle och kaffe. Jag fick inte nån rund bulle. Men nog glass och kaffe.

Yvonne kontakta mej. Hon bad att jag skulle visa några tanter hur man gör smycken. Kanske...

Sen hämta Caro Amanda hit. Hon var med mofa på datorn. Jag förde upp plocktallrik åt henne. Sen putsa jag Caros silver underlag.  Dom blev nu väl si så där...

Halva dagen hade jag kollat hur man sku sätta bilderna på datorn, men det lyckades inte. Alltså av vår lokal. Caro kom sen men inte lyckades hon heller. Hon tog dem hem och beslöt sen skicka dem till Monsieur.

Sen blev här frittata och ost och det ena och det andra och gott rödvin. Vi såg sen på Ville och på nånting annat lustigt och sen kom jag hit.

Blogga.

Godatt!


      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar