fredag 12 februari 2016

Halv nio

steg vi upp i dag. Frukost och dagbok och Husis. 

Sen i duschen och sen skrev vi osotoslista och sen for vi till Musta. Tyvärr fick vi ingen lax. Vi hade tänkt göra en laxlåda. Men det blev gädda i stället som vi åt i dag. I morgon då antagligen höna. Månne Kalle dyker upp?

Vi kom hem och Monsieur hämta hit lakan som vi sku tvätta åt barnen. Deras tvätt maskin hade gått sönder. I morgon skall dom bygga en ny tvåvånings säng åt dem   :  )

Jag dammsög och sen lekte Monsieur Välimäki och stekte gädda och rosamunda och jag laga sallad och duka och laga sen kantarellsåsen. Det blev riktigt gott.


Sjukt god mat!

Sen börja en film på Teema som hette Den amerikanska vännen! Jag tror att jag har sett den tre gånger. Den tog två timmar. Sluta elva och nu bloggar jag.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar