söndag 31 januari 2016

Klockan sju

steg jag upp. Koka kaffe och tog fram jugurt. Småningom väckte jag Kalle. Han fick kaffe och jugurt allt möjligt att sätta på.  Sen gick han i duschen. Satte kläderna på sig. Jag vinka från fönstret. Han skulle på gym. Klockan 09.

Jag koka ägg och tog fram bröd och det ena och det andra. Skrev dagbok, men fick kaffe på ett blad. Tyvärr. Eller två fläckar...

Nu var klockan lite över elva. Kalle tog kontakt. Han skrev: Huippu treeni! Huippu fiilis! Jag skrev: Wow! Det låter ju jätte fint   : D

Jag gick i duschen och var i kontakt med min bror och sen blogga jag. Fick en lur.

Sen blev här god pasta med lax. Vitt vin. Sallad. Citronpesto. Ostsmulor.

Snart kommer det en film som heter True Grit. Bröderna Coen har gjort den. Undrar om vi har sett den...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar