fredag 29 januari 2016

Gott kaffe

i dag. Jag såg på jälkiviisaat och sen gick jag till köket. Monsieur dök upp. Pikku hiljaa fick man frukost. Skrev dagbok. Läste Husis.

Sen gick jag i duschen och sen skrev vi lista och jag satt make up och sen for vi till Musta. Vi köpte allt möjligt och sen fick jag en glasspinne och sen kom vi hem. Jag packa upp och sen dammsög jag.
En timme.

Jag bytte kläder och börja med maten. Men fisken fastna i pannan. Fick någå fel. Men vi satte oss till bords när Tongåvan kom. Ändå var maten god. Klockan var typ någå tjugu före nio och jag texta med Caro och sen börja en film på Ava som var riktigt bra. Den hette Till och med regnet.

Nu sitter Monsieur och läser och jag bloggar. Och i dag hade Johanna fått sina smycken.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar