fredag 15 januari 2016

Torsdag

Mofa hade stigit tidigare upp. Han skulle föra Aron till terapin. Jag såg dem från fönstret. Gick i duschen och koka kaffe. Bortåt tolv kom Monsieur hem. Hade med sig foton som mamma hade valt. Dom var från Solhälla och Fenix. 

Här en bild från vår balkong.

 Se så fina isbitar.

Jag sku sen kolla en massa räkningar. Måst kolla i morgon igen. Sen valde jag roliga foton.  Här dom riktigt fina.

Dom är så glada.

Jag for sen till yogan och efter det till Stockmann.  Sku ha lax och knäcke bröd och det ena och det andra.

När jag kom hem hade jag fått en textare av Kicke. Jätte fina bilder från hennes mammas begravning. Fin musik. 

Jag gick i duschen. Fick ärtsoppa och läste KP. Kalle ringde. Vi kom överens om att han sku komma hit på lördagen. Blir över natten.

Det blir säkert roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar