söndag 24 januari 2016

Jälkiviisat

såg vi på och sen koka jag kaffe. Man fick jugurt och kaffe och bröd och jag skrev dagbok. 
Men titta så lustigt röken far.

Rakt åt ena hållet. Men det var jätte kallt!

Jag gick sen i duschen och tvätta håret och sen for vi till Musta. Monsieur köpte vin och jag hade en lång lista. Jag fick en glass, men från Masurkka fick vi ingen fisk. Dom hade två 2 kg och nån jätte liten. Nå, vi hade lax hemma. 

Jag dammsög sen med det nya, fina munstycket. Det tog en timme och sen börja jag med maten. Hönsbitar och lök och sen hällde jag grädde på. Koka ris och sen kom Välimäki och stekte brysselkål.  

 Verkligt god mat!

Sen kom en film på Teema som hette Brighton Rock. Den börja 21.  Jag betala sen ännu Tukes och sen gick vi och sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar