söndag 10 januari 2016

Jag steg upp

06.30.  Gick i duschen. Mofa förde sin jeep till huolto. Jag gick ner efter barnen. Här fick dom kakao och plocktallrik. Småningom kom mofa hem och han fick också god frukost.

 Här en bild av Amanda. Hon ser ut att ha roligt.

Sen fick dom gröt. Skojar med skedarna.

Aron var på datorn och jag sku lulla Panda, men det blev nu ingenting. Vi låg väl där en timme, men hon bara skoja. Mofa for sen efter sin jeep igen.

Caro dök upp och vi packa saker och mofa sa att han kör Caro och barnen hem och jag for med. Panda hade somnat i jeepen och Caro bar upp henne och jag bar upp tre kassar. Aron hade gått ut och lekt med Nils. Sande sku komma efter några timmar. 

Vi for till Musta och köpte därifrån massor och hemma blev det riven morot och selleri och musslor och räkor och vittvin i pannan och ris och sallad.Vi fick också bröd och gott vittvin.

Sen såg vi på sista delen av Koukussa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar