torsdag 7 januari 2016

I dag

blev det morgonmål klockan 8.30. Monsieur kom ner. Vi åt. Jag bädda väl sedan och sen dammsög jag. Tog en fin bild av tavlan på väggen.

 Titta så det blir fina skuggor på väggen när solen skiner.

Gick i duschen. Monsieur hade väl gått ut. Caro tog kontakt att nu var dom nere i trappan. Satt badkappan och tossor på och sprang ner. Fick deras saker och gick upp. Dom skulle gå och träffa en kaveri som också har två barn. Under Hagnäs torg. 

Monsieur kom hem och jag gick till Siwan. Jag laga igen en gång ris, sallad och kokkistroganoff.
Här sitter barnen med mamma och ser på The Wizard of Oz.

Barnen har one piece.

Sen fick vi god mat. Här berättar Aron om dom jättebra kasetterna som han fått av Caro och Kalle.

Han verkligen uppskatta dem. Hade lyssnat på dem flere gånger. Musse Pigg och Star Wars m.m.

Panda gick i duschen. Hon fick jugurt och mamma lulla henne. Sen gick Aron i duschen och väl lite på datorn och fick jugurt. Jag låg bredvid honom tills han somna.

Sen fick Caro och jag natt te´

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar