onsdag 6 januari 2016

Halv sju

steg jag upp i dag. Grönt te´ och dusch och sen hämta Caro barnen hit. Dom fick plocktallrik. Dom såg på nånting i tv och sen lyssna dom på Robin, JVG m.m. Sen var dom i övre våningen med mofa på datorn.

Här då äntligen den fina filmen. Den var på riktigt bra!

Den heter The Cinematic Orchestra. Man with a Movie Camera.

Här äter barnen gröt.

Sen sku jag lulla Panda. Det tog en timme. Sen somna hon. Sen somna jag. Jag sov väl en timme. Panda två. 

Mofa for till Arbis. Han skulle renovera ett bord från lande. Aron fck ett rostbröd med skinka och sen äppel och gurka och Panda ett stort fat med banan. Aron och Panda dela på det. 

Sen kom mamma. Dom fick fina mössor och tjocka sulor att ha i sina vinterstövlar. Dom for i väg och jag vinka från fönstret.

Sen fortsatte jag med Husisen och sen betala jag räkningar och sen fick jag god laxsoppa som jag åt med knäckebröd och KP. 

Sen kom Monsieur. Vi beslöt se på juniorhockey. Först ledde ryssland sen ledde finland sen blev det 3-3 och sen vann Finland 4-3. 

Jippii!


1 kommentar: