torsdag 28 januari 2016

Oj nej!

Jag hade glömt att fota Johannas smycken! Åsch ändå. Nå, hon lova skicka bilder på dem.

Nu hämtades Amanda hit och mofa for med Caros och Sandes bil efter Aron. Dom kom sen hem med spårvagn. Jag lekte här med Amanda. Med ponnyr. Sen konstatera jag att jag måst laga plocktallrikar åt barnen. Panda kom med till köket. Hon tömde hela nedre skåpet och så hitta hon underlag och pannlappar. Dom var ju roliga. Mofa och Aron dök upp. Dom gick upp på datorn jag förde plocktallrikar och kakao dit. Caro och Sande for för att tala om Arons terapi.

Sen klev jag upp efter en stor låda.  Där var högar med t-skjortor och andra tröjor på den. Inne i den fanns lite klänningar och sen en klänning som jag hittat ett annat skåp. Liksom åt Amanda. Sen dök mamma upp och hon tog sakerna och jag klädde väl på barnen och så for dom. Aron skulle ännu via lågstadiet för att anmälas. 

Här blev det sen sjukt god frittata och vin och vi lyssna på ELO. Sen såg vi på Ville som for längs Volga eller dom körde väl med bil. Och sen en film som hette Hannah Arendt. Den var riktigt bra!

Nu god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar