lördag 16 januari 2016

Jag steg upp

åtta. var i duschen och koka kaffe. Monsiuer ville inte ha varken ägg eller jugurt, men jag ville ha ägg. Löskokt. Jag skrev dagbok och läste Husis. Sjukt massor saker i Husis. Fina!

Monsieur fick ett samtal av en tant om marmorskivan. Den fanns ju på Pryltorget. Hon kommer hit i morgon efter den.

Jag var igen en gång i kontakt med Pohjola och nu hoppas jag att allt är i sin ordning.

Jag satt make up och sen bättre kläder och sen såg jag igen på The Cinematic Orchestra. Bra film. Kalle kontakta att han blir lite försenad. 

Vi börja med maten och sen kontakta han igen att han kommer först niotiden. Nå, vi åt här då med Monsieur och fick vin. God mat!

 Gott med lax, god potis och brysselkål. Välimäki laga maten   : D 

Nu bloggar jag och nu meddela Kalle att han är på väg...

Adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar