söndag 24 januari 2016

Till Syrjänen

 i dag. Men före det dusch och kaffe och ägg och bröd och skrev dagbok. Jag bädda och satt make up och sen for jag till Syrjänen. Guldhänget var helt fint! Sen for jag till Yves efter bodyscrub och äta glass i nedre våningen och sen via Alepa till bussen. 

Jag tvätta mitt badrum och bädda Kalles säng och sen blev här mat. Nu tog vi också turkisk gräddfil till rommen. Eller vi hade tagit fram rommen och fisken redan på morgonen.

Kalle dök upp och han fick god lax med potis och rom. Kalle dricker fortfarande bara ett glas vin. Jag och Monsieur drack några. Sen kom det en film om David Bowie. Jag hade sett reportaget tidigare och sen kom en bra konsert.

Monsieur gick och sova och Kalle gick och sova och sen gick jag och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar