tisdag 19 januari 2016

Tidigt opp

klockan sju. Var i duschen och tvätta håret. Här fick vi sen god frukost. Monsieur och jag. Kaffe, jugurt och bröd. Skrev dagbok och läste Husis.

Här gjorde jag sen saker, satt make up och for till stan. Gick nu där omkring lite. Åt glass i Stockmanns åttonde. Sen sku jag kolla en ny plastflaska till vår Sodastream. Alla hade taggar runt öppningen. Det lyckades inte...

I delikatessen köpte jag bröd och tomat och maito och jugurt och från Siwan banan och äppel. Jag påminde Monsieur att han sku koka laxsoppa. Det gjorde han. Han hade glömt det. Jag fick en lur medan han koka soppan och den blev hurja god.

Sen kom Simma lugnt, Larry och efter det en sjukt bra film som hette An Education. Också den riktigt bra.

Men jag blogga inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar