lördag 29 november 2014

Caro tog kontakt

att kan hon hämta sina barn hit att dom sku gå på gym med Sande. Mofa hade vaknat ganska sent så han tyckte att 13 sku vara bra tid. Dom dök upp och sen sa Caro att dom ännu far till Musta. Barnena var här två timmar. 

 Igen en gång poserar Amanda    : )

Egentligen ganska nätt bild.

 Aron på väg hem.

Aron i trappan. Helt roliga två timmar   : )

Jag dammsög. Både golv och "ytor". I morgon skall jag tvätta golven. Sen gick jag i duschen och sen blev det mat.


För två veckor sen var såsen grädde, kalkon och lök. Nu var den massor bättre. Lök, kalkon, soyagrädde, svartpeppar, två ägg vispade och riven ost.


Här med pasta och sallad.

Rödvin till och nu sitter jag här och bloggar. 21.50 kommer Shining. Monsieur har beslutat se den. Ändå tyckte jag på torsdagen att det var typ tredje gången jag såg den. Det var så mycket olika händelser från filmen. Nå, int vet jag. Kanske man borde...


I MORGON
kommer Kalle och Sanna hit. Inka kom hem från Bali i går så Kalle förde Miiu till henne.
Det blir säkert roligt    : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar