lördag 22 november 2014

Fotografier

skulle jag just sätta på min blogg. Men nånting har hänt. Jag tar ett foto och sen går det inte att komma framåt eller bakåt. Jag tar ett nytt av mina fötter och det går på samma sätt. Vad skall jag göra nu? Måst jag gå till kamerabutiken i posthuset? Paska!

Dessutom sku det ha funnits roliga Amanda-bilder   : (     Caro hämta henne hit fyratiden. Dom skulle på restaurang med Kalle och Sanna. Amanda var hostig och snuvig och hade varit till läkarn tvåtiden. Hon hade lite mögel i örat. Hon fick antibiotika som jag försökte ge henne nu på kvällen. Hon spåtta ut hälften, men resten gav jag med gröten - en droppe på varje sked.

Men vi hade helt roligt. Vi åt lax och sen var hon i duschen och vi titta på Hauskat kotivideot. Och sedan då gröten och så lulla jag henne.

Ja, vad borde jag göra nu. Det kommer en jätte bra film på tvåan. The Ghost Writer med Roman Polanski. Den börjar 22.35 och håller tyvärr på ända till 0.40. Men den är säkert bra.

Få se vilken tid Amanda vaknar i morgon?
Hoppelunda är hon glad    : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar