onsdag 12 november 2014

Klockan ringde

08.00. Lite jobbigt, men det var bara att stiga upp. Klockan tio sku Caro hämta Amanda till oss för hon sku till tandläkarn. Amanda var lugn och snäll och titta på Biet Maja med en plocktallrik. Men sen ville hon upp till övrevåningen och se på datorn så där som Aron brukar. Liksom Youtube. Hon har aldrig förr sett roliga barnprogram. Dom här var nån sorts ritade   : )

Småningom kom mamma tillbaka. Förutom tandläkarn hade hon varit och sätta luft i ringarna på sin cykel. Hon ville bara ha en kopp kaffe. Sen for dom iväg.

  Här har jag fotat dem på gården.  


Jag ritade sen Bodö i litet format. Mycky små vikar och sånt. Jag printa och gick sen till verkstan. Men första blev inte bra och inte andra heller. I den tredje lämna jag bort en massa vikar så den blev helt fin.

Här då ön och hänget.

Bodö lödd på hänget.

 Baksidan.

Men! Ser ni det som jag ser? Hela Bodö täckt med finsilver. Där är liksom ljusare områden i kanterna.  Ja ja. Det blir då att på fredagen gå på nytt till verkstaden för att få bort finsilvret.

Jag kontakta sen Monsieur för min klocka på väggen var 18 när den sku vara 17. Och då såg jag ju sen vad min telefon visa. Heh!

Jag kontakta Nora som ringt när vi var hos  Nylunds. Hon var helt glad med lilla Emil i Esbo hos sina föräldrar. Dom skall väl övernatta där. 

Hm. Vad borde jag nu?
Säkert säga godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar