onsdag 26 november 2014

Monsieur och jag

vakna ren klockan sju. Vi var i duschen och jag börja med frukosten. Sande hämta hit Amanda först bortåt nio. I bilen satt en glad Aron. Vi gick upp med Monsieur med Amanda och det blev kaffe och det blev plocktalrik m.m.

Amanda åt själv medan Monsieur fick sitt kaffe och sen gick dom upp på datorn och jag fick min frukost med Husis.
Vi fundera sen att sku vi gå ut med Amanda eller vad, men det blev ändå en lur. Före det härja hon i en timme.

Här Amanda med sina fina halsband.

Vi gjorde nu det ena och det andra. Liksom då efter vår lur. Och småningom blev klockan fem och Sande kom efter Amanda. Aron satt ren i bilen.  Han var jätte glad    : )

Jag kom hem och städa undan och sen kom nyheter och sen var klockcan halv sju. Monsieur visa vad han hade köpt från Alepa så det var bara att steka kryddade hönsstrimlor och koka ris och laga gräddfils-caprissås och sallad och två glas vittvin.


Det kommer en bra film kl 21.10 på Teema. Den tänker jag se.

I morgon kommer Caro och Amanda hit efter Monicas rytmik.
Jag skall sen på yoga    : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar