fredag 14 november 2014

Ingen

är intresserad av min förmiddag. Caro kom hit med Amanda klockan tolv. Dom vänta på gatan för mofa lova gå ut med Amanda. Caro kom hit och fick frukost. Intressant!

Sen gick jag till verkstan. Det gick super snabbt att putsa bort finsilvret. Först med handborren med några gummisaker och sen på stora polerarn med en större gummitrissa som gjorde så här bra resultat!

Den blev ju helt sjukt fin!


Caro och Amanda for efter Aron och jag tog en lur. Sen till yogan. Mitt huvudstående gick lite lustigt. Först stod jag där uppe och vingla och bad att få komma ner. Jag fick sen gå upp igen men då börja jag skratta och Monica skratta också och så kom jag ner. Ja ja.

Hem via Stockmann där jag igen köpte allt möjligt från delikatessen.

Åt Sande ett gott rödvin från Stockas Alko. 1 liter i plastflaska för att han kör oss till Hedåsen.

Och åt mig en konstig balsam som jag är osäker på om jag vågar använda. Den är också från Stocka. Få se hur mitt hår reagerar.

Hemma dusch och ärtsoppa med KP.
Nu väl då natt te´och i säng.

2 kommentarer:

  1. Heh! Jag har redan länge använt Klippotekets silverbalsam. De e hemskt braaa-aa! Gör man som på flaskan står.. dvs låter verka 1-2 min, blir det nog inget direkt synligt resultat. En frissetant, sa åt mej, att man kan testa sej fram och låta vara längre i håret. Jag brukar nu ha typ 6-7 min. En gång blev det av misstag 15 min. Då blev jag amerikansk blåhårs-tant. :)

    SvaraRadera
  2. Vet du jag gissa lite det! Kom ihåg att du talat om det. Jag sätter balsam i håret när jag tvättat håret och sen duschar och sen sköljer bort. Så har jag alltid gjort och nu skall jag prova på samma sätt : )

    SvaraRadera