fredag 21 november 2014

Caro

hade tänkt komma hit med Amanda strax efter ett. Jag tyckte att det kanske var lite onödigt. Amanda hade somnat så vad sku dom ha gjort här. Caro tyckte samma och sa att dom kommer sen när vi har gått för att baka pepparkakor.

Aron blev hurja glad när vi dök upp. Där var på något sätt mycket lugnare nu. Inga momir eller mofor sku på jobb. Vi hade ett eget bord med mofa och Aron.

 Här bakas det.

 Aron var så glad när vi kom dit.

 Momi.

 Pepparkakor på plåt.

Vi drack sen ännu saft och kaffe och åt pepparkakor och nånting konstigt från en skål. Jag tror att vi var dom sista som gick. Då börja klockan närma sig fem.

YVONNE
hade föeslagit att jag skulle kolla Silverforms nya ägare. Silverform hette nånting annat här imellan. Nu har Yvonne sålt utrymmet åt en man som tyckte att det är dumt att släpa omkring på kassar. Han beslöt göra sån härna i stället.

Ser ut att vara ganska fiffiga    : )


YOGAN
gick helt ok. Monica tyckte att mitt huvudståenede var helt lyckat. 
Sen köpte jag ett Lucia-märke av henne.

 Det lustiag var att jag hittat ett från 2010 för en vecka sen på gatan. 

Hem via Stockmann där jag köpte vantar och soppa och laxfile´. Lite konstig soppa. Jalostajas köttsoppa. Nå, ei se mitään. 

I morgon städ!

2 kommentarer:

  1. Söt momi, som ser ut som en trettioåring. Du har på senare tid haft flere fina bilder på dej själv, där du ser jätteung och fräsch ut. (Nej, menar inte någe ungdomsfoton). :)

    SvaraRadera
  2. På riktigt är det nog inte så.
    Jag är både skrynklig och dement.

    SvaraRadera