måndag 10 november 2014

En lite boring

måndag. Jag gjorde så mycket andra konstiga saker i samband med min frukost. Småningom vakna Monsieur och tog en hurtpromenad. Våra brevluckor byttes ut. Dom är nu lite större. Jag skrev en ny tejpremsa.

 Jag hade en likadan tidigare. Viktigt att läsa    : )


Sen tog jag då itu med Skärgårdsskeppar som nu inte går så bra. Och jag har beslutat att jag inte tänker delta i slutprovet. Nästa måndag är det en Andreas som håller kursen. Kristian är nånstans. Andreas skall ge åt oss ett helt slutprov. Skall bli intressant... 

Min gumor ringde och sen tog jag en lur och sen åt jag weetabix och satt makeup och for iväg.
Efter kursen for jag till Stockmann för jag sku ha knorrsoppor och maito och tuikkur och ett kort åt Emil som fyller ett på fredagen.

Hoppas han tycker om det   : )

Monsieur såg en film och jag satt i köket och åt.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar