tisdag 25 november 2014

En stavpromenad

till Gilla i dag. Medan jag promenerade längs Forsbyvägen börja det komma massor med brandbilar. I ett ganska nytt hus kom det massor rök. Eller vad då nytt...

Såg lite paha ut...

Jag fortsatteoch snart var jag framme. Vi skulle byta kalendrar och diskutera vår Stockholmsresa i samband med självständighetsdagen.

 Jag fick skumppa och rotsakschips och små smörgåsar.

Här en selfie, men varför tittar vi inte in i kameran?

Jag var där väl nog lite över tre timmar. Sen följde Gilla mig till bussen som vi väl nog vänta en tid på. Jag steg sen av vid en hållplats på Forsbyvägen för jag skulle till Alepa efter ost och tomat.

Monsieur hade varit på bio. Maten var färdig när han kom. Vi åt och kl 20.00 kom det USA:s syn på krigsfilmer. Alltså gamla, svartvita och efter det John F Kennedys andra del.

I morgon hämtar Sande Amanda hit. 
Caro skall på en fotografering som väl räcker hela dan.


MONSIEUR
tyckte att jag skulle sätta en länk till Swami Jyothirmajah. Det lyckades inte så nu får ni nog söka mannen själva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar