onsdag 5 november 2014

Kontakt med Elisa

efter frukosten. En trevlig grabb som tyckte att min mejl var full. Nå, samma hade jag ju konstaterat, men han ville då kolla det ena och det andra. Och resultatet var ju sen då att "nyt ei mahdu enää". Jag hade ju tagit bort två års post för en tid sen och nu fanns där ju inte så mycket mera. Ja ja. Jag tog nu bort sen ändå en del och nu kom då mina mejl tillbaka. Både Gilla, Kicke och Tättä föreslår att jag borde byta till Gmail.

Efter det en hurtig promenad till Apoteket och Alepa. Jag stavgick. Monsieur gick reippaasti bredvid. Och ett besök i min verkstad för att kolla lite silver/mässing till Franks en grej.

Hemma tog Monsieur en lur och jag kolla sista delen av Boardwalk Empire. Kalle ringde och berätta att hans katt varit i röntgen och att den knappast kommer hit som vi tänkt. Men ändå dyker dom upp på lördag morgon och skall sen till en namngivning på dagen. Salminens kommer på eftermiddan på lördan. Det är alltså frågan om Farsdag på söndagen. På söndagkväll skall vi till Musikhuset på en Marianne Faithfull konsert.

Det blev god frittata och två glas rödvin.

Och här bilden från Kalkstrand som inte kom fram i går.



I morgon Caro-Amanda besök och jag skall på yoga på kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar