måndag 27 oktober 2014

Skärgårdsskepparstudier

i dag. En uppgift jobba jag med en timme. Men det blev nu sen ingenting. 


Plötsligt fick vi en bild av Nista.

Vår fina grill hade blåst ner från terassen. Det skall bli intressant att se om den har gått sönder   : (

Jag for till Arbis. Andra flickor hade inte heller förstått uppgiften. Men sen sa lärarn plötsligt åt mej att jag sku läsa en text vid Norra Finnbanken FI(2).20s.26m10M. Vad månne det betydde?

Hem via tunneln. Köpte två Pirkka ärtsoppor och en grönsaks. Efter nio handla om alkohol och sen kom en film jag hade sett tidigare.


Här två roliga bilder när Aron spelar ishockey.


Framifrån där uppe och bakifrån där bland andra pojkar. Jag visste ju inte att dom på riktigt spelar   : )

I morgon nånting längs med dagen och på kvällen skall vi till Savoy-teatern och se på Edda Magnason.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar