måndag 13 oktober 2014

Den här bomullskappan

är säkert 30 år gammal. I 10 år har den funnits i vår stuga. Jag har brukat använda den på höstarna när vi gått i skogen. Nu tog jag den till stan för att tvättas. I morgon skall jag stryka den och sy i två knappar.
Jag tror faktiskt att den är från Stockholm   : )


Fast min väckarklocka varje vardag ringer kl 08 satt jag igen med kaffe och Husis till kl 12. Jag har faktiskt en ringbeställning men Janina sa att det inte är bråttom. Men det jobbiga är att jag borde tömma både kameran och överföra två års foton på Lacie Starck hårdskivan. Huh huh!

Jag höll på med Skärgådsskeppar kursen igen. Öva och läste på. Vet nu int sen vad lärarn tyckte... Under lektionen hörde jag att min telefon surra i väskan. Det var Kalle, men när jag ringde var han på väg på en keikka och sa att han tar kontakt i morgon.

Hemkommen Sami Yaffas sista del på Teema.

Borde jag ta natt té?
Osäker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar