måndag 6 oktober 2014

I morgon

till lande. Det beslöt vi ren tidigare. Ändå ville Monsieur ha ett par arbetsbyxor från Lidl så vi for till Baggböle. All landemat köpte vi där och sen hem via ett hus vi en gång kollat åt Caro. Nå, kanske hon nu int vill ha det...

Hemma sen en tredje gång Skärgårdsskeppar övningar. Alltså den här veckan liksom. Sen weetabix och sen gav jag mig av.  Läraren ställde mig första frågan som jag lite måste förundra mig över för den bestod av två delar. Jag märkte det redan hemma. Men nog gick det nu sen ändå.

Hemma sen Sami Yaffa och ärtsoppa och tyvärr har det nu börjat en film på Teema som jag titta på en halv timme. Nu fortsätter den och jag antar att Monsieur ser på den, men jag borde ta bort make upen, packa mat och min väska och skriva ett kort...

Väckning 06.15. Jag skall nämligen inte vätta håret. 
Jag skall gå i bastu på onsdan   :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar