tisdag 21 oktober 2014

Idag i verkstaden

klockan tio. Det var så roligt. Jag hoppas att Janinas ring blir fin. Ändå spela jag alla fyra Pink Floyd skivor och Sigur Ros och Midlake och The National m.m.
När jag skulle löda den första versionen gick det tyvärr så att infattningen var för tunn så den smalt på ett ställe. Dessutom var också bottnet kanske lite litet.

Här den nya versionen.

Nu var klockan ren bortåt ett så jag åt min frukost och skrev dagbok. Sen putsa jag upp ringdelarna.

Men nu har jag på känn att ringskenan antagligen är för liten. Vi prova så noga med Janina på Höstmarknaden, men tydligen såsa jag igen.

 Den ser nog liten ut.

Jag fortsätter i morgon. Ändå är jag livrädd för att den fina stenen skall gå sönder. Den ser lite porös ut.

EFTER DAGIS
kommer Caro, Aron och Amanda hit. Dom har visning hemma hos sig och 18.30 skall dom själva gå och se på ett hus.


SLUTLIGEN
I går hade jag tänkt berätta om flickan som sytt klänningarna till I love me-mässan. 

Här är hennes bloggadress https://vk.com/kubista


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar