onsdag 29 oktober 2014

Efter frukosten

tog jag itu med roskskåpet. Alltså det som finns under diskbordet. Ganska skitigt! Men jag var duktig och det blev riktigt fint.

Sen ringde jag min gumor som av nån rsak inte vill ha besök. Det var helt ok att tala med henne. Hon var helt rolig. Men dit får man nu int då gå.

Tillsammans med några lakan satt jag min väska i tvättmaskinen. Först satt jag Vanish på fläckarna - eller liksom skitiga ställen - och sen då i tvättmaskinen. 2 tim 60°. Jag hade skrivit på den med tusch och nu försvann det, eller liksom blekna. Nå, här är den nu då med nyskriven text. Den blev dålig. Borde jag fylla texten med nånting. Eller?


I allafall är väskan ren!


Monsieur gjorde anteckningar för sitt husbolagsmöte som han har på kvällen. Jag gick till Alepa och så träffades vi i trappan.

Nu såg jag just på en dokumentär på Teema om filmer från 60-talet. Jag drack en kopp varm kakao. Den innehöll säkert 100 kalorier. Mitt kvällste´innehåller 0.

Ville Amerikassa kommer först kl 23, men så länge orkar jag int vänta.
I morgon kommer Caro och Amanda hit. 

Jag har yoga på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar