torsdag 30 oktober 2014

Kaffe

och Husis avslutade jag innan Caro anlände. Hon kommer alltid från babyrytmiken klockan tolv. Nu stod vi med Monsieur på balkongen och vinka och Amanda vinka med båda händerna tillbaka. Hon fick ägg och skinka och gurka och bröd.

Här leker hon med sin nalle.

 Vackra ögon.

 Snäll nalle.


 Här bär hon iväg med den.

Sen gick mofa ut med henne. Caro läste Husis och jag läste Grafia. Efter nån timme kom mofa och Amanda tillbaka. Sen härjades här. Dom sku efter Aron och sen hem via Arabia.

Jag tog en lur och åt weetabix och satt make up och for till yogan. Den här gången gick mitt huvudstående lite sämre. Jag kände nu då Monicas händer och sen blev min nacke trött så jag sa att nu kommer jag ner.

Hem via Stockmann. Monsieur ville ha lax som gravades vid fiskdisken. Det var liksom tarjous. När jag kom hem började Andre´och Saanila. Småvitsiga. Och nu sitter jag då här och bloggar efter dusch och ärtsoppa.

I morgon dammsug och en massa mat från Musta. Vi skall kolla om Pörtö Line kör vanlig lördagstur fast det är Alla helgons dag.

2 kommentarer: