lördag 25 oktober 2014

ARON

var i dag och spela ishockey. Han hör till Jokerit. Tills vidare är det så att dom skrinnar omkring och en eller två gånger ropar Jokerit.  Dom skrinnar en och en halv timme.  Dom är på riktigt jätte duktiga på att skrinna.

Jag var med Amanda. Vi städa undan och bädda och lekte med Brio-tåget.

 Hon tyckte att det var jätte roligt.

Efter ett kom Caro och Aron hem. Mofa gick till bokässan. Mamma lulla Aamanda och jag bytte lakan. Sen dammsög jag.

Här har mamma somnat. Eller det var väl ett skämt. 

Jag fortsatte dammsuga och småningom for Caro, Aron och Amanda hem. Snart kom Monsieur från Bokmässan. Han tog en lur och jag såg på Boardwalk Empire på nätet.

Småningom laxstrimlor och andra tillbehör. Jag beslöt blogga. Nora ringde. Nu sitte jag då här och fortsätter.

En liten tanke att man sku se sista delen av True Detektive. 
Undrar?


SLUTLIGEN
Rönnbären lär ska vara hälsosamma och innehålla C- och E-vitaminer, bensoesyra, antioxidanter, fenoler och mineraler. 
Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar