tisdag 14 oktober 2014

Åsch!

Min moster fyller år på torsdagen och jag hade ritat ett roligt kort åt henne, men glömde natutvis att fota.

Sen strök jag och sydde knappar i bomullskappan. Dessutom strök jag en massa andra kläder. Sedan ett stort uppköp hos Musta.

Vi hade kommit överens med Caro om att gå stavgå, men Sande var försenad och det blev sent så nu gör vi det nästa vecka i stället.

Vi åt kryddströmming från salutorget som vi köpte på lördan. Den sista som fanns kvar i en träkoppi. Samtidigt fick jag en textare av Anni. Hon hade svarat på mitt mejl som jag skickade  på söndagen tror jag. Det var frågan om att gå till GSW-mässan. 

Nå, nu beslöt jag att efter Hemingway ta bort några års mejl. Ändå kom inenting fram förutom ett mejl som Monsieur skicka till mej för en stund sen. Vad månne har hänt med dom andra mejlen? Ja ja.

Nu skall jag ringa till min son och sen gå och sova.
Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar