tisdag 1 april 2014

Trad morgon

och sen in till stan. Jag behövde en ask till halsbandet. Ändå köpte jag tre. Få se vilken jag väljer. Sedan då en sväng via Yves för att slaffa bodylotion och sen till Stockmann.

Där gjorde jag nånting så onödigt som att fara upp till åttonde och äta glass. Helt onödigt. Hade jag haft Munro-boken med skulle det kanske ha varit lyckat, men nu var det då bara att sitta där.

Jag hade en lång lista på frukosttillbehör som vi skall ha med till lande i morgon. Vi har alltså en sån plan. Är det storm och mulet far vi inte - är det inte storm och inte mulet far vi. Vi skall lite underöka hur där ser ut. Mösskakka. Vädra. Kolla nedre huset. Sätta bryggans landgång på plats. Monsieur skall såga grenar från granen som föll. Jag skall kanske kratta stenpartiet. Men först en lång frukost.    Vi är där kl 10 och båten tillbaka far kl 16. Och jag tänker sitta på däck    : )


    Här en bild jag tog av Miiu i går morse.


2 kommentarer:

  1. aj låååång frukost?! Hur skall ni hinna både kratta och hugga gran och ännu kolla muskakka på den tiden om ni sitter och kaffar i många timmar?? ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Kanske två timmar. Man lagar frukosten en timme och äter sen en timme :D

    SvaraRadera