tisdag 15 april 2014

GF det ena

och det andra.

 Ett fågelbo utanför vårt köksfönster. Ett taltrastpar bygger.

Och kattgräset har börjat växa    : )

Sedan helt konkreta saker på datorn och efter det studera jag motor på soffan säkert någå en och en halv timme. En promenad till Helenahemmet där min bror just varit så jag fick två goda jordgubbar.

När jag kom hem hade Monsieur skurat nedre balkongen.  Stol  och bord  på plats med en fin istallation som jag skall fota i morgon.


GFH
Sedan läste jag Femina med ärtsoppa och plötsligt börja Gamla onsdag med en fotograf jag visste. Och sen då Lillyhammers nya "säsong". Ett fånigt ord.


GFH
Alltså fullmåne - eller liksom i går.



I MORGON
fortsätter jag med båtstudier.
Kanske en promenad med Amanda   : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar