onsdag 16 april 2014

Båtstudier

blev det då inte. En massa annat som t.ex träff med Caro. 

 Här ändå den nytvättade balkongen.

Och installationen.

Caro skulle på gym så jag lova promenera med Amanda. Amanda var helt glad och nöjd så vi gick upp till Himmelsberget och där somna hon sen. 


 Här roliga påskägg utanför ett hus    : )

Jag trodde jag sku hinna till Musta, men så blev det inte. Det blev Masurkka varifrån jag fick bl.a kort åt Emma Mandelina som fyller ett. Jag trodde Caro sku ringa, men det gjorde hon inte så hon hade väntat på oss. Nå, jag ville sen posta kortet så vi beslöt ta spårvagnen till Arons dagis, men Sande ringde och sa att han går efter Aron så Caro steg ut tilbaka och gick hem och jag for då med spåran till oss.

MONSIEUR
sku på ett husbolagsmöte, så jag passa på att gå till verkstaden och sätta ihop lådorna Monsieur hade reparerat. Eller liksom hurtsen. 

 Här har då hurtsen torkat med sina spikar och skruvar.

 Se så fint med alla lådor igen på sina platser.

Och det gick helt perfekt att stänga dem.


SMÅNINGOM
kom Monsieur från husbolagsmötet och det blev middag och vi såg på typ någå nyheter i tv och jag sydde knappar i hans skjorta. 

Ändå blir nu mina "kattgräs" bättre och bättre.

 Dom här plantera jag i går. Nån sorts krasse.

 Dom här för en tid sen.

I MORGON
kommer Caro hit från babyrytmiken och på eftermiddagen skall vi på matuppköp för påsken.
Antagligen Kottby kyrka på långfredagen och på lördagen far vi till Pörtö.

2 kommentarer:

  1. dom där äggen hänger varje år utanför det där huset, arons favorit hus :)

    SvaraRadera