onsdag 9 april 2014

Galna dagar

hos Stockmnn. Jag var där kl 10 men tyvärr utan kaffe så jag fick huvudvärk. Jag hade en perfekt lista. Två saker uppifrån och två saker mitt i och två saker nerifrån. Det gick sjukt snabbt. Jag slapp hem med samma busskort.

Handdukar och flytande tvål från 6 våningen, strumpor och ljusröd blus från mitten och Sensai och Biotherm från bottenvåningen. Och den ljusröda blusen passar mig perfekt    : )

Min gumor hade ringt när jag for iväg så nu ringde jag henne men koka kaffe först. Det blev fyra muggar    : )  Sen texta jag med Monsieur som farit till lande och skall bli där till i morgon. 

Och så föreslog jag Johanna att göra hänget på annat sätt som går lite snabbare och då blir det billigare. Hon blev glad och jag svara Fina pipor! och undra samtidigt vad det betyder och hon svara att älgen vet så med andra ord gevärspipor    : D

Jag förde rosk och så hade vi träff me Caro och en förfärligt snuvig Amanda utanför Alepa. Lång prome till Solhälla och sen hem över fotbollsplan. Aron ville kolla olika jumppaställen. Här lekte han sen med rymdlego och fick plocktallrik. God mat och ett par glas vin för det var ju pikkulauantai.

 Aron äter.

Mamma skojar.

 Momi leker gorilla.

Stackars Amanda som har rivit alla pappersnäsdukar i små smulor.  

Dom blev alltså över natten. I morgon bitti för mamma Aron till dagis och hoppelunda Amanda till babyrytmiken. Få nu se.

Jag skall i allafall på yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar