torsdag 10 april 2014

Jag hörde ljud

och när min klocka ringde 7.30 gick jag ner. Dom var alla vakna och Aron ville att jag sku sitta bredvid honom och se på Pink Panter. 8.30 stack dom och Caro fortsatte  via dagis med Amanda till babyrytmiken. Monsieur var på lande så min frukost var lite ensam.

Nå, snart döks här upp igen. 

Snuvig Amanda leker med mammas hårdkota ägg.

Jag har en låda på vilken det står SKOLFOTON. Vi funderade i går kväll på olika lågstadielärare så nu gick det bra att kolla. Roliga foton!

Småningom sku Caro efter Aron och just då dök mofa upp. Han fick en rejäl Amanda-dos.

SISTA YOGAN!
Nog måst man ju fortsätta på något sätt just när det börjar gå ganska bra.

STOCKMANN
följande.  Två t-shirt bh:n och två hipstertrosor såg helt annorlunda ut i katalogen. Dom var ljusare så int köpte jag. 

Men sen en rolig juttu. Jag sku ha påskgräs. Nå, en tant nere på blomavdelningen sa att dom är helt slut, men att hon kan kolla om det finns på andra avdelningar. Nå int fanns det. Inga påskgräs men en enda kattgräs påse som fanns där på disken framför mig. Alltså allt påskgräs och kattgräs var slut i hela Stockmann. 

Det här var den sista påsen och den fick jag    : D


Johannas dopsmycke gör jag på lördan och sen skall jag lära mig
köra aktersnurra  :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar